close
因苡甄寶貝看了 "繼tata的煩人外國人"
她覺得我的對話沒重點
所以就要求說要看陳央融與tata對話




tata
hii
請叫我蟹老闆
hi
tata
how are you
請叫我蟹老闆
fine
tata
whats up
請叫我蟹老闆
not hing
tata
mmmmm:9
tata
how old are you
請叫我蟹老闆
7
tata
what?:)
tata
ı see
tata 邀請您啟動傳送網路攝影機影像,您要接受 (Alt+C) 或拒絕 (Alt+D) 邀請嗎?
您已經拒絕啟動傳送網路攝影機影像的邀請。
tata
ı can see you

tata 邀請您啟動傳送網路攝影機影像,您要接受 (Alt+C) 或拒絕 (Alt+D) 邀請嗎?
請叫我蟹老闆
sorry i am sick <-從這一下都是陳央融回話
tata
please

請叫我蟹老闆
what are you doing
tata
nothing you?
請叫我蟹老闆
what are you mean?
tata
not hing
tata
:)
tata
open cam
請叫我蟹老闆
yeah
您已經接受啟動傳送網路攝影機影像的邀請。
請叫我蟹老闆
where are you from?
請叫我蟹老闆
you are so.......
tata
germany
tata
you?
請叫我蟹老闆
taiwan
tata
mmm
請叫我蟹老闆
really???
tata
cool
tata
yeeh
請叫我蟹老闆
yeah
tata
accept please
tata
open cam
tata
heeee
tata
:)
tata
baby
請叫我蟹老闆
am i know you?
tata
very sweet
請叫我蟹老闆
me?
tata
yees
請叫我蟹老闆
i am in dorm now
tata
hahaha
tata
open
請叫我蟹老闆
open what?
請叫我蟹老闆
mask?
tata
are you man
tata
haha
請叫我蟹老闆
no
tata
haha
請叫我蟹老闆
excuse me
請叫我蟹老闆
i have question
tata
liar
請叫我蟹老闆
how do you know me?
tata
Remove mask
請叫我蟹老闆
but ...
tata
hehe
tata
girl is believed to be
請叫我蟹老闆
i fever recently
tata
?
請叫我蟹老闆
means sick
請叫我蟹老闆
cough
tata
Who is in the room
請叫我蟹老闆
my friend
tata
stand up?
請叫我蟹老闆
me??or??
tata
yees
tata
you and your friends:)
請叫我蟹老闆
why
請叫我蟹老闆
my roommate?
tata
I want to see you
請叫我蟹老闆
ok
請叫我蟹老闆
uhnn
tata
please
請叫我蟹老闆
now
tata
yes
請叫我蟹老闆
i stand up with my friend
請叫我蟹老闆
say hello to you
請叫我蟹老闆
ok?
tata
are you crazy
tata
heh
請叫我蟹老闆
no
tata
yees
請叫我蟹老闆
no
tata
many people are
請叫我蟹老闆
we just little excited taking with foringer
請叫我蟹老闆
tata
mmmmm
tata
I see their friends
請叫我蟹老闆
so your english is very well?
tata
hee
tata
I see their friends
tata
aand their msn adress???
請叫我蟹老闆
they are so shine
tata
lighopne light
tata
open light
tata
its dark
請叫我蟹老闆
i can't
tata
friends show
tata
heey
請叫我蟹老闆
yes
tata
hello<-他在與我們打招呼
tata
crazy<-因為我們一下出現一下不見 所以他說我們crazy
請叫我蟹老闆
haha
tata
how old are you<-他又再問一次年紀
請叫我蟹老闆
21
tata
hahaha
tata
7:) <-這個意思是因為剛開始我們騙她說我們7歲 他才一直要求要看視訊
請叫我蟹老闆
sorry just kiddihg
tata
very good friends
請叫我蟹老闆
one of my friend
tata
mm very crazy:)
tata
mask open
請叫我蟹老闆
likes the group named sodareen in taiwan
tata
hehe
tata
job?
請叫我蟹老闆
please open your light ,so i remove my mask
tata
ok
tata
Are you a virgin<處女>
tata
hahaha
請叫我蟹老闆
you are dark too
tata
yess
tata
bad camera
請叫我蟹老闆
what are you thinking about
tata
wondered
tata
?
tata
heey
請叫我蟹老闆
sorry it's too late now
請叫我蟹老闆
i have to go to bed
tata
together bed
tata
haha
請叫我蟹老闆
see you next time <-陳央容很有禮貌的回話
請叫我蟹老闆
bye
tata
I want to sleep with all of you
tata
I want to sleep with all of you <-真的很變態也 所以也加入了黑名單

有些對會可能看了會覺得怪怪的
但我也忘了當時是在只是在旁邊笑
所以無法作註解 sorry
arrow
arrow
    全站熱搜

    christy450 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()